
Структура
Навчальні дисципліни: кафедра продюсерства аудіовізуального мистецтва та виробництва
Перший (бакалаврський) рівень
Продюсерство медіавиробництва
Обов’язкова частина:
- історія продюсерства в медіасфері;
- основи продюсерства аудіовізуального мистецтва та медіавиробництва;
- організація сучасного медіавиробництва;
- основи маркетингу;
- основи менеджменту;
- бухгалтерський облік та оподаткування;
- управління ризиками;
- фінанси та кредит;
- авторське право;
- бізнес-планування медіапроєктів;
- кінофестивалі;
- робота продюсера над постановочним проєктом;
- цифрові технології в аудіовізуальному мистецтві та медіавиробництві;
- робота продюсера з актором;
- техніка безпеки в сучасному медіавиробництві;
- медіакомунікації та управління контентом;
- онлайн платформа;
- онлайн інструменти в медіавиробництві;
- особливості рекламної діяльності у медіавиробництві;
- міжнародна співпраця в сфері медіавиробництва;
- професійна етика.
Вибіркова частина:
- Блок “Формування продюсерських компетентностей”:
– продюсерство неігрового кіно;
– продюсерство ігрового кіно;
– продюсерство анімаційного кіно. - Блок “Формування навичок бюджетування кіно”:
– структура затрат в неігровому кіно;
– структура затрат в ігровому кіно;
– структура затрат в анімаційному кіно. - Блок “Розширення знань дистрибуції аудіовізуальних продуктів”:
– особливості дистрибуції в неігровому кіно;
– особливості дистрибуції в ігровому кіно;
– особливості дистрибуції в анімаційному кіно. - Блок “Поглиблення продюсерських стратегій”:
– продюсерство жанрового фільму;
– продюсерство авторського аудіовізуального твору;
– продюсерство експериментального
аудіовізуального твору. - Блок “Розширення знань про сучасне телебачення”:
– суспільні медіа;
– формати медійної продукції;
– принципи побудови телесеріалів. - Блок “Розширення знань про економічні аспекти медійного виробництва”:
– інвестиційна діяльність в аудіовізуальному мистецтві та медіавиробництві;
– економіка в аудіовізуальному мистецтві та медіавиробництві;
– підприємницька діяльність в аудіовізуальному мистецтві та медіавиробництві.
Другий (магістерський) рівень
Продюсерство аудіовізуального мистецтва та медіавиробництва
Обов’язкова частина:
- методологія досліджень в галузі аудіовізуального мистецтва;
- педагогіка вищої школи;
- методика викладання фахових дисциплін;
- захист авторського права в аудіовізуальному мистецтві та медіавиробництві;
- українське кіно в контексті світового кінопроцесу;
- міжнародна кінофестивальна індустрія;
- продюсерські підходи до просування фільмів в кінотеатральній мережі;
- фінансове забезпечення продюсерської діяльності;
- державна підтримка в галузі культури та мистецтва.
Вибіркова частина:
- Блок “Комунікація в аудіовізуальному мистецтві та медіавиробництві”:
– комунікативні стратегії і тактики продюсера;
– телебачення в контексті масових комунікацій;
– договірні відносини в аудіовізуальному медіавиробництві;
– міжнародна співпраця в аудіовізуальному медіавиробництві. - Вибір з каталогу курсів на відповідну кількість кредитів:
– бюджетування медійного проєкту;
– пітчинг проєктів: практикум із захисту проєкту в Держкіно та УКФ;
– просування аудіовізуального твору. Основні опції та вимоги;
– продюсування PR-кампанії аудіовізуального твору;
– створення копродукційного медійного проєкту;
– стратегії дослідження екранних медіа;
– етика бізнесу;
– бізнес-комунікації в медіасфері.
Третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень
Аудіовізуальне мистецтво та медіавиробництво
Обов’язкова частина:
- менеджмент в аудіовізуальному мистецтві та виробництві: історія, теорія, практика;
- актуальні проблеми педагогіки вищої школи.
Вибіркова частина: