Київський національний університет
театру, кіно і телебачення
іменi І. К. Карпенка-Карого

  1. іконка дім Головна
  2. Структура 🢒 Костюк Наталія Олександрівна
Структура

Костюк Наталія Олександрівна

  • Дисципліни, що викладає:

– сольфеджіо та теорія музики
– історія музики
– гармонія та основи поліфонії
– сучасні стилі в академічній музиці ХХ ст.
– музично-електронні технології, як феномен творчості ХХ ст.
– наукове консультування аспіранта

Біографія:

З 2022 – працює за сумісництвом на кафедрі звукорежисури Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.

Муніципальний заклад вищої освіти “Київська академія мистецтв”: проректор, професор кафедри музично-сценічного мистецтва (2020- 2022);

Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України; відділ музикознавства та етномузикології:

– старший науковий співробітник (2008);
– науковий співробітник (2005);
– молодший науковий співробітник (2000)

 2003-2014 – відповідальний секретар та заступник головного редактора журналу «Студії мистецтвознавчі» у випусках «Музики. Кіно. Театр».

Національний університет ім. В. Стефаника; Музично-педагогічний факультет:

– асистент кафедри музикознавства та гри на музичних інструментах (1999);
– концертмейстер кафедри хорового диригування (1993)

  • Основні наукові праці:

– Дмитро Бортнянський і українська культово-літургійна традиція // Вісн. Держ. Академії керів. кадрів культури і мистецтв. К., 2003. № 1;
– Тенденції сучасної духовно-музичної творчості в українській музиці // Мат. до укр. мистецтвознавства. К., 2003. Вип. 2;
– Ескіз до характеристики (аспекти сакрального у музиці Ганни Гаврилець) // Студії мистецтвознавчі. 2004. Число 2;
– Культурно-стильовий контекст Лисенкової духовно-культової творчості (надбання перших десятиліть ХХ ст.) // М. Лисенко та укр. композитор. школа: Зб. наук. пр. К., 2004;
– Зауваги до вивчення української богослужбової творчості кінця ХІХ – перших десятиліть ХХ століття // Музикознавчі студії. Лц., 2009. Вип. 3; Матеріали до бібліографії української богослужбово-музичної культури. Т., 2011.

Також серед них:
– (у співавторстві). Ideological concepts in the inematography of the interwar period. ASTRA Salvensis, Supplement no. 1, 2020. Р. 669-690. ISSN: 23441887 23934727. Журнал індексується в Scopus
– Наталія Костюк (у співавторстві). Modern Ukrainian TV series: Challenges of the global multimedia market. Linguistics and Culture Review. 2021. DOI: 10.37028/lingcure.v5nS2.1344.  ISSN: 2690103X. Журнал індексується в Scopus

– Контекстуальнітастилістичніознакипроявуідеологічнихаспектіввукраїнськійхоровійтворчостіперіоду 1930-х – 1941-гороків. Fine Art and Culture Studies. 2022. 1. С. 91–97. ЖурналвключенодоПерелікунауковихфаховихвиданьУкраїникатегоріїБугалузіпедагогічнихнаук (спеціальності 025 – Музичне мистецтво.
– (у співавторстві). Насильство в контексті історії світового кіно. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво. 2022. 5(1). С. 54–63. DOI: 10.31866/2617-2674.5.1.2022.257178.
– Ідеологічні концепти як прояви контекстуальних і суспільно-громадських патернів у хоровій творчості 1930-х. Музичне мистецтво і культура. 2022.  Том 1 № 34. С. 5-19. DOI: https://doi.org/10.31723/2524-0447-2022-34-1-1

  • Громадська активність:

реалізація Міжнародного освітнього гранту №EG/U/22/01/04 від International Historical Biographical Institute (Dubai – New York – Rome – Jerusalem – Beijing) та активну участь у IV Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “МІЖНАРОДНЕ ЛІДЕРСТВО В XXI СТОЛІТТІ: ОСВІТА, НАУКА, КУЛЬТУРА, СПОРТ, ТЕХНОЛОГІЇ, УПРАВЛІННЯ ТА МІЖНАРОДНИЙ РОЗВИТОК” в обсязі 180 годин або 6 кредитів ECTS (з них 15 годин інклюзивної освіти/0,5 кредиту ECTS) та присвоєння кваліфікацій: “Міжнародний Керівник Категорії Б у галузі Освіти та Науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО” та “Міжнародний Вчитель/Викладач”