Структура
Бакалаврські роботи: кафедра продюсерства аудіовізуального мистецтва та виробництва
Кваліфікаційні роботи 2025 (денна форма навчання)
- Висоцький Пилип «Пошук джерел фінансування для дебютного повнометражного фільму»
- Данилішин Даніїл «Шляхи відновлення української кіногалузі у повоєнні часи»
- Косовський Андрій «Еволюція маркетингових підходів у кіноіндустрії: український та міжнародний контекст»
- Ланова Єлизавета «Відображення тенденцій моди в світовому кіномистецтві»
- Нечаєва Марія «Перспективи українського кінематографу в епоху голлівудської гегемонії»
- Огиря Тарас «Мотивації стратегії продюсера у виробництві фільмів»
- Параскевич Кирило «ШІ в пре- та постпродакшні: скорочення витрат і часу виробництва»
- Сандлер Анастасія «Роль художника-постановника у створенні аудіовізуального продукту»
Кваліфікаційні роботи 2025 (заочна форма навчання)
- Бершадський Ростислав «Використання новітніх технологій у творчо-виробничому процесі українського кіно»
- Константинова Варвара «Аудіо-візуальний твір як інструмент української культурної дипломатії»
- Корінна Катерина «Медіастратегії кінофестивалів у цифрову епоху»
- Панченко Арсеній «Проблеми фінансування кіно: міжнародний досвід»
- Петренко Анастасія «Інклюзія в аудіовізуальному мистецтві»
- Терьохіна Юлія «Договірні відносини в кінобізнесі»
- Усовниченко Вікторія «Вплив джерел фінансування українського кіно на якість та конкурентоспроможність»
- Швайка Юлія «Реабілітація через створення фільмів: досвід військових у кіновиробництві»