Структура
Наукова робота здобувачів кафедри кінознавства
Статті у наукових фахових виданнях України, 2023:
- Клопенко М. І. Проблема визначення кінематографа «морального занепокоєння»: історичний дискурс. Науковий вісник КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого. Випуск 33. 2023, c. 95-102.
- Личковська Н. Р. Акторська творчість у аудіовізуальному мистецтві як вид художньо-естетичної діяльності. Культурологічна думка. Інститут культурології Національної академії мистецтв України. 2023. № 24. С. 143-152.
- Чанг Цзе. Кінотеатральна пластичність шедеврів китайського мистецтва («Червоний жіночий загін» Се Цзіня та «Підніміть червоний ліхтар» Чжана Імоу). Науковий вісник КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого. 2023. № 31. С. 102-108.
- Чанг Цзе. Трансформація образу жінки в китайському німому кіно у контексті взаємодії екранного та сценічного мистецтв. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство». 2023. №43. С. 22-42.
- Чанг Цзе. Вплив етичних засад філософії Конфуція на китайський кінематограф. Культурологічна думка. Інститут культурології Національної академії мистецтв України. 2023. № 23. С. 120-128.
- Никоненко В. Постать Богдана Хмельницького на українському кіноекрані: трансформації образу. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого : зб. наук. праць. 2023. Вип. 33. С. 111–118.
Статті у наукових фахових виданнях України, 2024:
- Никоненко В. Художні трансформації образу батька в українському кінематографі сталінського періоду. Культура України : зб. наук. праць. 2024. Вип. 83. С. 107–113.
- Никоненко В. Відображення кризи радянського гендерного проєкту в українському кінематографі 1980-х років (на прикладі художнього образу батька). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Мистецтвознавство. 2024. Вип. 50. С. 59–66.
- Никоненко В. Художні інтерпретації постаті батька в українському поетичному кіно (1960–1970-ті рр.). Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. КарпенкаКарого : зб. наук. праць. 2024. Вип. 34. С. 98–106.
- Демура А. А. Кіно травмуючої дійсності: між репрезентацією та досвідом. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, Випуск 34, 2024, с. 106–113.
- Клопенко М. І. Екзистенціальні мотиви у фільмах режисерів Польської школи кіно. Частина 1. Науковий вісник КНУТКТ ім. І. К. Карпенка-Карого. Випуск 34. 2024, с.151-159.
- Никоненко В. В. Відображення кризи радянського гендерного проєкту в українському кінематографі 1980-х років (на прикладі художнього образу батька). Вісник КНУКІМ. Серія «Мистецтвознавство». К. : 2024. Вип. 50. С. 59 – 66.
- Никоненко В. В. Художні інтерпретації постаті батька в українському поетичному кіно (1960-1970-ті рр.). Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. К. : 2024. Вип.34. С. 98–105.
Участь у конференціях, круглих столах:
- Чанг Цзе. Eстетика конфуціанства в кінематографі Китаю. Матеріали Міжнародної наукової викладацької-аспірантської конференції, присвяченої 110- 14 річчю від дня народженні І. С. Корнієнка. Київ : КНУТКіТ імені І. К. КарпенкаКарого, 15 січня 2021. С. 34–35.
- Чанг Цзе. Вплив філософії даосизму на кінематограф Китаю. Матеріали Міжнародної наукової конференції, присвяченої 80-річчю від дня народження Івана Миколайчука: «І. В. Миколайчук – актор, режисер, сценарист». К.: КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2021. С. 38–39.
- Чанг Цзе. Влияние учения Конфуция на развитие китайского кинематографа. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва». Київ, 12 травня 2021 р. С. 106–108.
- Чанг Цзе. Вплив опери хуанмей на жанровий розвиток кіно у Гонконгу. XV Міжнародна науково-практична конференція “International scientific innovations in human life”. Манчестер, Великобританія, 1–3 вересня 2022 р. С. 214–218.
- Чанг Цзе Конфуціанська етика в сучасних китайських фільмах. IV Міжнародна наукова конференція «Проблеми методології сучасного мистецтвознавства та культурології». Київ, 16–17 листопада 2022 р. С. 149–150.
- Клопенко М. І. До проблеми актуальності кінематографа морального занепокоєння». Збірник тез Загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції «Тенденції розвитку Української анімації: історія та сучасність». Київ. 2023.
- Личковська Н. Р. Акторська майстерність й акторська творчість в сучасному кіномистецтві. Збірник тез Загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції «Тенденції розвитку Української анімації: історія та сучасність». Київ. 2023.
- Никоненко В. В. «Наш чесний хліб» (1964): історія одного екранного конфлікту. Збірник тез Загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції «Тенденції розвитку Української анімації: історія та сучасність». Київ, березень 2023 р. С. 23– 25.
- Чанг Цзе. Впливи опери Хуанмей на жанровий розвиток кіно у Гонконгу. Збірник тез Загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції «Тенденції розвитку Української анімації: історія та сучасність». Київ. 2023.
- Чжан Цзінвень. Китайський кінематограф на шпальтах часопису «Кіно».Матеріали Міжнародної наукової викладацько-аспірантської конференції, присвяченої 100-річчю Одеської кіностудії, Київ. КНУТКіТ, 2020. C. 51–52.
- Чжан Цзінвень. Фантастика в сучасному китайському кінематографі: аспектирозвитку. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні дослідження в галузі культури й мистецтва». Київ. КНУТКіТ, 2020. C. 124–126.
- Чжан Цзінвень. Екранні образи бойових мистців. Брюс Лі. Матеріали Міжнародної наукової конференції, присвяченої 80-річчю з дня народження Івана Миколайчука: «І. В. Миколайчук – актор, режисер, сценарист». Київ. КНУТКіТ, 2021. С. 38–39.
- Чжан Цзінвень. Уся як жанр фентезі в китайському кінематографі. Матеріали Міжнародної наукової викладацької-аспірантської конференції; присвяченої 110-річчю від дня народженні І. С.Корнієнка, Київ. КНУТКіТ, 15 січня 2021. С. 36–37.
- Чжан Цзінвень. Жанр уся у творчості Чжана Імоу. Матеріали VIII міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні дослідження в галузі культури й мистецтва» Київ КНУТКіТ, 27 квітня 2023. С. 139–141.
- Чжан Цзінвень. Вонг Карвай: творчий пошук у популярних жанрах. Матеріали загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції «Тенденції розвитку Української анімації: історія та сучасність», Київ. КНУТКіТ, квітень 2023. С. 40–42.
- Базів Д. П. Ситуативна рефлексія на Революцію гідності у неігровому кіно 2014-2015 рр. (фільми Є. Афінеєвського «Зима в огні», С. Лозниці «Майдан», В. Тихого «Зима, що нас змінила»). Матеріали студентського круглого столу «Екранне осмислення політико-ідеологічного протистояння в Україні». Київ. 2024.
- Никоненко В. В. «Анничка» (1968): кінематографічне осмислення краху патріархальної системи на тлі соціально-політичних змін. «Світ наукових досліджень». Матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 21–22 березня 2024 р.). С. 118–120.
- Клопенко М. І. Хронікер буремних часів : екзистенціальне забарвлення ранніх фільмів Анджея Вайди. Матеріали загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження Сергія Параджанова. Київ, квітень 2024.
- Клопенко М. І. Перспективи тематичного спрямування сучасного українського кіно: морально-екзистенціальний код. Збірник тез Міжнародної науково-творчої конференції «Культурні орієнтації українського суспільства у сфері аудіовізуального мистецтва: сучасні виклики та проблеми». Київ. 2024. С. 2 – 4.
- Никоненко В. В. Прояви архетипу батька у кінофільмі В. Греся «Чорна курка або Підземні жителі» (1981). Матеріали загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження Сергія Параджанова. Київ, квітень 2024. С. 16–18.
- Туряниця В. О. Валентин Васянович – дослідник посттравматичного синдрому. Матеріали загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження Сергія Параджанова. Київ, квітень 2024.
- Туряниця В. О. Досвід участі в міжнародних кінофестивалях у контексті боротьби українського народу за власну ідентичність. Матеріали студентського круглого столу «Екранне осмислення політико-ідеологічного протистояння в Україні». Київ. 2024.
- Никоненко В. В. Образ батька як уособлення genius loci в кінофільмах «Пізня дитина» і «Дід лівого крайнього». Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції «Актуальні питання розвитку галузей науки» (м. Суми, 14 червня 2024 р.). С. 305–306.