Кущ Євген Вадимович
- Дисципліни, що викладає:
– акустика
– інструментознавство
– читання та аналіз партитур
– наукове консультування аспіранта
– музична акустика та психоакустика
- Біографія:
Дві повні вищі освіти.
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (м. Київ).
1. Диплом магістра з відзнакою (2010), спеціальність «Театральне мистецтво», кваліфікація «Звукорежисер, викладач вищого навчального закладу».
2. Диплом магістра з відзнакою (2016), спеціальність «Музичне мистецтво», кваліфікація «Музикознавець, викладач вищого навчального закладу».
2009–2010 — співробітник науково-дослідної лабораторії мультимедійних технологій в мистецтві Київського міського університету ім. Б. Д. Грінченка.
2010–2016 — старший викладач, доцент Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв.
2016–2018 — докторант Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв; доцент (за сумісництвом).
2019–2021 — доцент (з погодинною оплатою) Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.
2023–дотепер — доцент кафедри звукорежисури Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.
Як майстер курсу підготував та випустив 8 курсів звукорежисерів у НАКККіМ: бакалаври (два курси, д/ф та з/ф, випуск 2014 р.), спеціалісти (два курси, д/ф, випуски 2015 р., 2016 р.), магістри (чотири курси, д/ф, випуски 2015–2018 рр.).
Виконував обов’язки наукового керівника курсових та дипломних робіт.
- Професійний і науковий інтерес:
Автор методичних праць з фаху «Звукорежисура»:
– навчально-методичних комплексів: «Мистецтво звукорежисури», «Музично-інформаційні технології»;
– робочих програм: «Студійна звукорежисура», «Архітектурна та музична акустика», «Вступ до фаху (звукорежисура)», «Інструментознавство», «Акустика»;
– методичних рекомендацій: «Курсова робота (звукорежисура)» (у співавторстві).
Сфера наукових інтересів: сучасна музична культура, сучасні медіа, саунд, електронна музика.
З 2008 р. учасник численних конференцій, автор наукових статей і тез.
Список публікацій налічує понад 50 позицій, серед них монографія:
Кущ Є. Електромузичний інструментарій як еволюційний фактор музичної культури: монографія. Київ: НАКККіМ, 2015. 160 с.: іл.
Виступив офіційним опонентом на захистах кандидатських дисертацій:
1. Чібалашвілі А. О. Концептуальний синтез у сучасній українській художній культурі (на матеріалі камерної музики) (ІПСМ НАМ України, 2015).
2. Узікова О. В. Творчість М. К. Чюрльоніса як мистецько-філософський феномен (НАКККіМ, 2018).
Виконував обов’язки наукового керівника аспірантки НАКККіМ Голубенко М. М. (2015–2017), яка успішно захистила дисертацію (кандидат мистецтвознавства) в 2020 р. у Національній музичній академії України імені П. І. Чайковського на тему: «Темпоральність музичної культури цифрової доби».