Київський національний університет
театру, кіно і телебачення
іменi І. К. Карпенка-Карого

  1. іконка дім Головна
  2. Структура 🢒 Наукова робота здобувачів кафедри продюсерства аудіовізуального мистецтва та виробництва
Структура

Наукова робота здобувачів кафедри продюсерства аудіовізуального мистецтва та виробництва

Статті у наукових фахових виданнях України 2024:

  • Горобець К. Ю. Сучасний контекст українського виробництва телевізійних серіалів. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, (34), 2024. С.103–110. 
  • Сушко П. М. Європейський досвід підготовки продюсерів у сфері аудіовізуального мистецтва та виробництва. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. 2024. №34. С. 114–121. 
  • Улановський Д. О. Сценарний підхід як теоретико-методологічна засада вивчення комічного дискурсу. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, (34), 2024. С. 232–241. 
  • Улановський Д. О. Етика карнавалізації як основи вираження комічного у постмодерній культурі. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, (33), 2023. С. 232–241. 
  • Сушко П. М. Особливості підготовки продюсерів аудіовізуального мистецтва та виробництва: світовий досвід для України. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. 2023. №32. С.101–107. 
  • Сушко П.М.  Особливості формування особистості продюсера в контексті культурної ідентичності. Культура України. 2022. № 77. С. 35–42. 

Конференції:

  • Сушко П. М. Моделі продюсування в аудіовізуальній сфері: світовий досвід для України. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва». Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 24 жовтня, 2024 р.
  • Улановський Д. О. Використання комічного в рекламних роликах (на прикладі відеоролика для бренду Gonzo). ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва». Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 24 жовтня, 2024 р.
  • Метанчук А. О. Орієнтація на споживацькі уподобання, як основна компетентність продюсера. Збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг». Рівне, Рівненський державний гуманітарний університет. С. 254 –258.
  • Сушко П. М. Продюсерство з аудіовізуального мистецтва та виробництва в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Тенденції розвитку Української анімації: історія та сучасність: матеріали загальноуніверситетської наукової викладацько-аспірантської конференції, м. Київ, КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2023. С. 27–28.
  • Сушко П.М. Особливості підготовки продюсерів у США: досвід для України. Scientific and pedagogical internship «Cultural studies, art history and musicology in the system of EU modern education» : Internship proceedings, June 27- August 7, 2022. Wloclawek, Republic of Poland, 2022. С. 58–62.  
  • Сушко П. М. Роль інституту продюсерства у формуванні громадянського суспільства в Україні. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 17–19 червня 2022 р. Луцьк, 2022. С. 146–150.