
Структура
Наукова робота здобувачів І кафедри акторського мистецтва та режисури драми
Статті у наукових фахових виданнях України, 2024:
- Нищук Є. М. Особливості сценічного простору моновистави «Прекрасний звір у серці!»: інтермедіальний аналіз. Актуальні питання гуманітарних наук, 2022. № 47. С. 36–41.
- Нищук Є. М. Репрезентація «шляху героя» в моновиставі «Момент кохання» Національного драматичного театру імені І. Франка (режисер Т. Жирко). Актуальні питання гуманітарних наук, 2022. № 52. С. 94–99.
- Нищук Є. М. Жанрові модифікації моновистави в соціокультурному дискурсі російсько-української війни в 2022 році. Актуальні питання гуманітарних наук, 2022, № 55. С. 97–102.
- Нищук Є. М. Реалізація мотиву «відродження» в моновиставах «Прекрасний звір у серці!» та «Момент кохання». Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого: Збірник наукових праць. К., 2023 р. Вип. 33. С. 21–26.
- Nyschuk, Yevhen. The idea of the renaissance in turkish arts: cultural revision // Ottoman Empire Studies. Editors: Prof. Dr. Khaled El Jundi, Samira Khadhraoui Ontunc. Istanbul: Farabi Publishing House, 2021. N 10. P. 281–284.
- Білаш І. П. Особливості інтерпретації концепції тотального театру в теоретико-практичному дискурсі сценічного мистецтва ХХ – початку ХХІ століття. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. К., 2024. Вип. 34. С. 36–42.
- Коник Д. С. Тема війни у трилогії В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» при роботі над інсценізацією роману. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. К., 2024. Вип. 34. С. 63–70.
- Коник Д. С. Акторський тренінг як складова роботи над роллю. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2024. Вип. 73. Т. 2. С. 110–118.
- Коник Д. С. Тема дитинства у трилогії В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» при роботі над інсценізацією роману. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2024. Вип. 74. Т. 1. С. 174–181.
- Коник Д. С. Роль-персонаж та роль-герой як складові майстерності актора при роботі над студентською виставою. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. К., 2024. Вип. 2. С. 405–410.
- Білаш І. П. Особливості когнітивно-комунікативного простору монодрами як «драми дискурсу». Вісник Київського університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво, 2024. Т. 7 (1). С. 6–15.
Конференції:
- Коник Д. С. Елементи циркових та естрадних жанрів у тренажній підготовці драматичних акторів. Сценічне та музичне мистецтво: циркові та естрадні жанри. Науково-методичний аспект : матеріали XIII Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 квітня 2024 р.). Київ. КМАЕЦМ, 2024. С. 107–110.
- Коник Д. С. Принциповий перехід викладача акторського тренінгу з моделі «суб’єкт-об’єкт» на модель «суб’єкт-суб’єкт». Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін : матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конференція 16–17 травня 2024. Умань : Візаві, 2024. С. 62–65.
- Коник Д. С. Синтез видів мистецтва як спосіб збереження культурної спадщини. У пошуку нових сенсів полікультурного світу. Повоєнний діалог культур. Секція 5. Збереження та відновлення культурної спадщини в умовах збройної агресії та повоєнний період : матеріали ІІ Міжнар. наук. конференція 16–17 травня 2024 р. Київ : НАКККіМ, Київ. 2024. С. 440–442.
- Коник Д. С. Тема культурної боротьби в роботі над виставою «Тореадори з Васюківки» як складова процесу навчання майбутніх акторів. Філософія культурно-мистецької освіти : матеріали ІІІ Всеукраїн. наук. конф., м. Київ, 28 березня 2024 р. Київ, 2024. С. 78–82.
- Коник Д. С. Тренінг з майстерності актора: сучасні вимоги та підходи. Філософія культурно-мистецької освіти : матеріали ІІ Всеукраїн. наук. конференція, Київ, 24 березня 2023. С. 107–110.
- Семирозуменко Л. М. Стратегія перетворення поетичного театру на театральні форми. IX Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва». КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. 24 жовтня 2024.
- Семирозуменко Л. М. Розуміння культурного контексту та літературної спадщини як поштовх до еспериментування з різними формами, стилями та методами у театральних постановках. Круглий стіл «Актуальні проблеми розвитку культури і мистецтва у динаміці сьогодення» 22 жовтня 2024. С.51–54.
- Нищук Є. М. Інновації у викладанні акторської майстерності в динамічних образних конструктах моновистави: із досвіду власної інтроспекції. ІІ Всеукраїнська наукова конференція «Філософія культурно-мистецької освіти» // Філософія культурно-мистецької освіти: матеріали ІІ Всеукр. наук. конф., м. Київ, 24 березня 2023 р. Київ, 2023. С. 139–142.