Про нас
Правило Ірина Олександрівна, старший викладач, доктор мистецтва
Дисципліни, що викладає:
- формати та жанри сучасного телебачення;
- система виражальних засобів;
- методика викладання фахових дисциплін;
- авторські онлайн-проєкти;
- Біографія:
У 2011 році отримала диплом спеціаліста з відзнакою КНУ театру, кіно і телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого за спеціальністю 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво». З того ж року починає навчання в асистентурі-стажування, а з 2015 року як старший викладач кафедри, режисури телебачення
Інституту екранних мистецтв КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого. З 2021 року – доцент кафедри.
У 2023 році здобула ступінь доктора мистецтва, захистивши творчий мистецький проєкт «Принцип «перетворення» в системі режисерських методів під час роботи над екранним видовищем».
Як майстер випустила два магістерських курси за спеціальністю «Майстерність диктора ведучого програм телебачення», наразі працює з студентами-магістрами спеціальності «Режисура телебачення».
Як автор міжнародного кінопроєкту «Моє дитинство» отримала ряд нагород:
Орден Честі від Президента Грузії «за внесок у культурну співпрацю між Україною та Грузією»;
Гран-прі Міжнародного фестивалю православного кіно в Батумі «St. Andrewcross» (Грузія);
Спеціальний диплом «За виразну кінематографічну мову» 41-го Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» (Україна);
Золоту медаль Національної академії мистецтв України «за значні творчі досягнення»;
Медаль Президента Республіки Італія Джорджіо Наполітано «за внесок у розвиток кіномистецтва» на 63му МККФ у м. Монтекатіні (Італія).
У 2022 році розпочала роботу над дебютним неігровим повнометражним фільмом «Квіти на темному тлі» (роб. назва «Пробуджені війною»), вихід якого заплановано на 2024 рік. Стрічка присвячена першому етапу деокупації Київщини після повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року. - Професійний і науковий інтерес:
Досліджує особливості української режисерської традиції, терміни «тема» та «перетворення» як ключові поняття в роботі режисера над екранним видовищем.
Науково-методичний доробок становить: статті у фахових виданнях «Культура України», «Культурологічна думка», у колективній монографії «Енергія відродження. Українське кіно 2014 – 2020. Кінематографічні студії. Випуск 13», публікація тез та участь у міжнародних наукових конференціях.
Розробила спеціальний курс за темою «Принцип «перетворення» в системі режисерських методів під час роботи над екранним видовищем». - Профіль в ORCID