КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
      ТЕАТРУ, КIНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
      іменi І. К. Карпенка-Карого

Офіційний сайт
eng   рус
Вступнику Факультет театрального мистецтва Інститут екранних мистецтв Новини Контакти


Освітньо-професійна програма «Акторське мистецтво театру і кіно» (2 курс)


Освітньо-професійна програма «Акторське мистецтво театру і кіно» (2 курс)

Метою вступного випробування є:

- виявлення рівня базових знань та вмінь вступників, які необхідні для опанування ними програм підготовки за освітнім ступенем «бакалавр» освітньо-професійної програми «Акторське мистецтво театру театру і кіно», а також для їх участі у конкурсному відборі для зарахування на навчання;

- виявити, чи мають вступники за цією освітньо-професійною програмою здібності до художнього мислення та емоційно-образного вирішення сценічного твору.

Програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики бакалавра зі спеціальності «Сценічне мистецтво».

Завданням вступного випробування є оцінка глибини теоретичної та практичної фахової підготовки абітурієнтів.

Передбачена поетапна послідовність у проведенні випробуваня.

Вступники, які вступають на навчання на старші курси, виконують ті ж вступні випробування, що і вступники на перший курс, а саме: вступник повинен прочитати (за власним вибором) прозу (уривок тривалістю 3-5 хвилин), вірш, байку, монолог з п’єси. Бажано, щоб в репертуарі вступника були зразки як класичної, так і сучасної вітчизняної та зарубіжної літератури. Твори, що виконуються, повинні різнитися один від одного за жанром і змістом, що надає можливість вступникові більш повно виявити свої здібності та творчий діапазон. Також вступник повинен виконати пісню (народну або професійного автора); показати танець (народний, бальний або сучасний); за завданням комісії виконати етюд-вправу на доцільну органічну дію у запропонованих обставинах; пройти співбесіду на виявлення творчих здібностей та загального культурного рівня, обізнаності з питань суспільно-політичного життя, літератури й мистецтва, сучасного театрального процесу, глибини й чіткості уявлень про обрану спеціальність.

Запитання до співбесіди орієнтовані на виявлення знань, умінь та навичок щодо особливостей та принципів діяльності у галузі театрального мистецтва.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

180-200 балів (відмінно) – чітка дикція, високі природні голосові дані, розуміння твору з точки зору логіки, композиційної побудови, вміння найяскравіше передати кульмінаційний момент твору; встановлення контакту зі слухачами, вміння зацікавити розповіддю через високу міру емоційної схвильованості літературним матеріалом; вміння відчути жанр твору, виявити щиру безпосередність при читанні гумористичних творів і глибоку духовну наповненість при читанні ліричних і епічних творів; вміння надати мовну характеристику персонажам, якщо такі є в оповіді; наявність певної мовної сценічної культури та сценічної привабливості.

Наявність сценічної привабливості, органічні природні дані щодо голосу, слуху, почуття ритму, виразна грація та пластичність.

140-179 балів (добре) – чітка дикція, високі природні голосові дані; розуміння твору з точки логіки, композиційної побудови, вміння добре передати кульмінаційний момент твору; реалізація словесної дії при ще недостатньому контакті зі слухачем. Привабливі зовнішні дані; добрі природні дані щодо голосу, слуху, почуття ритму, виразна грація та пластичність.

100-139 балів (задовільно) – дикція чітка, але незначне володіння голосом; мовний апарат природно розвинутий; вступник розуміє зміст тексу, але допускає логічні помилки, не зовсім вірно інтонує розділові знаки, не завжди чітко вибудовує твір композиційно, не володіє собою, присутній «м’язовий зажим». Невиразні зовнішні дані; грація та пластичність невиразні; слабкі природні дані щодо голосу, слуху, почуття ритму.

1-99 балів (незадовільно) – дикція не чітка, не підлягає виправленню; не впевнено знає текст, почуває себе розгубленим під час виконання, не володіє яскравою палітрою інтонування; читання невиразне, неемоційне, відсутня сценічна привабливість. Відсутність природних даних щодо голосу, слуху, почуття ритму.

У випадку, якщо вступник за результатами іспиту набрав менше 100 балів, йому виставляється оцінка «незадовільно» і він не може претендувати на навчання за освітньо-професійною програмою «бакалавр».

КОЛО ПИТАНЬ ДО СПІВБЕСІДИ

  1. Розкажіть про найсмішніший випадок з Вашого життя, чи випадок, якого Ви були свідком.
  2. Розкажіть про найбільш драматичний випадок з Вашого життя, чи випадок, якого Ви були свідком.
  3. Розкажіть про найцікавіший випадок з Вашого життя, чи випадок, якого Ви були свідком.
  4. Яка остання подія, свідком якої Ви були, вразила Вас найсильніше.
  5. Які п’єси Ви читали, Ваші враження?
  6. Які п’єси Т.Г.Шевченко Ви знаєте?
  7. Які п’єси І.Я.Франка Ви знаєте?
  8. Які п’єси О.М.Островського Ви знаєте?
  9. Які п’єси А.П.Чехова Ви знаєте?
  10. Які п’єси І.К.Карпенка-Карого Ви знаєте?
  11. Яких акторів Ви знаєте, чим вони Вам подобаються?
  12. Які книжки Ви читали?
  13. Який Ваш улюблений художній фільм?
  14. Який ваш улюблений телесеріал?
  15. Які театральні вистави Вам найбільше подобаються?
  16. Яка музика Вам подобається?
  17. Які пісні Вам подобаються?
  18. Розкажіть про Вашу родину.
  19. Ваші найцікавіші спостереження під час вступних іспитів?
  20. Що є цікавого на вулиці Ярославів Вал?
  21. Ваше найулюбленіше місце у Вашому рідному місті,селі? Опишіть його.
  22. Ваша найулюбленіша пора року. Чому?
  23. Розкажіть про Вашого найбільшого друга чи подругу. Чим вони Вам подобаються?


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

  1. Василько В. Фрагменти режисури. – К., 1967.
  2. Гончаров А. Режиссерские тетради. – М., 1980.
  3. Захава Б. Мастерство актера и режиссера. – М., 1978.
  4. Курбас Л. Березіль. – К., 1988.
  5. Курбас Л. Молодий театр. – К., 1991.
  6. Мейерхольд В. Статьи. Письма. Речи. Беседы: В 2-х томах. – М., 1968.
  7. Образцов С. Моя профессия. – М., 1981.
  8. Коломієць Р. Франківці. – К., 1995.
  9. Красильникова О. Історія українського театру XX сторіччя. – К., 1999.
  10. Станіславський К. Моє життя в мистецтві. – К.,1955.
  11. Станіславський К. Етика. – М., 1961.
  12. Товстоногов Г. Зеркало сцены: В 2-х книгах. – Л., 1980.
  13. Эфрос А. Репетиция – любовь моя. – М., 1975.
  14. Эфрос А. Профессия – режиссер. – М., 1979.
  15. Юра Г. Режисер у театрі. – К., 1967.
  16. П’єси:
  1. Карпенко-Карий І. Сто тисяч. Хазяїн. Суєта.
  2. Франко І. Украдене щастя.
  3. Українка Леся. Лісова пісня.
  4. Винниченко В. Чорна Пантера і Білий Медвідь. Базар.
  5. Куліш М. Патетична соната.
  6. Кочерга І. Майстри часу. Ярослав Мудрий.
  7. Пушкін О. Борис Годунов. Маленькі трагедії.
  8. Гоголь М. Ревізор. Одруження.
  9. Островський О. Безприданниця. Вовки і вівці.
  10. Толстой Л. Влада темряви.
  11. Чехов А. Чайка. Три сестри. Вишневий сад.
  12. Вампілов А. Прощання у червні. Качине полювання.
  13. Шекспір В. Приборкання норовливої. Ромео і Джульєтта. Гамлет. Отелло. Король Лір.
  14. Мольєр Ж.-Б. Міщанин-шляхтич. Тартюф.
  15. Ібсен Г. Нора.
  16. Брехт Б. Матінка Кураж та її діти.
  17. Вільямс Т. Трамвай «Бажання».




 










   




Новини в офіційному телеграм каналі:
https://t.me/knutkt

Загальний чат
для питань:

https://t.me/knutktgroup
Чат гуртожитку:
https://t.me/knutkthostel



Сторінка у Facebook:
facebook.com/КНУТКіТ-ім-Карпенка-Карого-180012335373643/



Генеральні партнери

Компанія «Інтеко-холдінг»






© 2010 Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого
Розробка сайту bo-co