Київський національний університет
театру, кіно і телебачення
іменi І. К. Карпенка-Карого

  1. іконка дім Головна
  2. Структура 🢒 Наукова робота здобувачів кафедри режисури телебачення
Структура

Наукова робота здобувачів кафедри режисури телебачення

Статті у наукових фахових виданнях України, 2023:

  • Вітрів В.  Робота режисера з непрофесійними акторами в кіно України доби Незалежності. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого: збірник наукових праць. Київ, 2023. № 33. С. 144–150.  

Статті у наукових фахових виданнях України, 2024:

  • Вітрів В.В. Режисерські способи зображення соціальної проблематики у художніх кінофільмах України доби Незалежності. Культура України. Харків, 2024. № 83. С. 58–66.
  • Вітрів В.  Принцип дедраматизації в артхаузному кіно як авторський підхід до інтерпретації соціальної реальності. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого: збірник наукових праць. Київ, 2024. № 34. С. 181–188.
  • Цьона А.-Г. О. Зображення 1990-­х в українському кінематографі 2010–2020-­х як спосіб національної самоідентифікації. Культура України. Харків, 2024. № 83. С. 99–106.
  • Цьона А.-Г. О. Режисерське використання актора комічного амплуа в драматичній ролі на прикладі творчості Джима Кері. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. 2024. № 1. С. 428– 433.
  • Цьона А.-Г. О. Режисерські способи характеризації акторського ансамблю у фільмах Пола Томаса Андерсона. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого:збірник наукових праць. Київ, 2024. № 34. С. 189–198.
  • Івашечкіна М. В.  Психофізичні техніки подолання м’язових блоків як елемент роботи режисера аудіовізуальних мистецтв. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого: збірник наукових праць. Київ, 2024. №. 34. С.199–208.

Конференції:

  • Правило І. Аудіовізуальне мистецтво як інструмент адвокації української культури у світовому контексті на шляху творення нових смислів в умовах історичних викликів. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції «Україна та Європа. Культура в глобальних викликах сьогодення» (Київ, 20–21 вересня 2023 року). Київ : Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України, 2023. С. 114–116.
  • Правило І. Перетворення в екранному видовищі. На варті екзистенційної стійкості. Збірник матеріалів V Міжнародної наукової конференції «Проблеми методології сучасного мистецтвознавства та культурології» (Київ, 15–16 листопада 2023 року). Київ : Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України, 2023. Київ, 2023. C. 102–105.
  • Цьона А.-Г. О. Біографічний фактор як інструмент роботи режисера з актором на прикладі фільму «Кит» Даррена Аранофскі. Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва: збірник матеріалів VIII Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Київ, 27 квітня 2023 р.). Київ: КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. С. 202.
  • Цьона А.-Г. О. Протагоніст-антигерой в драматургії кіно на прикладі фільму «Нафта» Пола Томаса Андерсона. IV Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE AND SOCIETY: MODERN TRENDS IN A CHANGING WORLD» (Відень, Австрія, 18-20 березня 2024 р.). С. 315–319.
  • Цьона А.-Г. О. Взаємодія професійних та непрофесійних акторів у кіно (на прикладі кастингу фільму «Ла Палісіада» Ф. Сотніченка). Міжнародна науково-творча конференція «Культурні орієнтації українського суспільства у сфері аудіовізуального мистецтва: сучасні виклики та проблеми»: зб. матеріалів наук. конф. (м. Київ, 20 березня 2024 р.) Київ: КНУТКіТ імені І. К. Карпенка Карого, 2023. С. 57–60.
  • Цьона А.-Г. О. Поєднання елементів комедії, мелодрами та драми в акторському ансамблі на прикладі фільму «Малюк» (1921) Чарлі Чапліна. IX Міжнародна науково-практична конференція «TOPICAL ASPECTS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH» (Токіо, Японія, 16-18 травня 2024 р.).С. 497–500.
  • Цьона А.-Г. О. Ансамбль рівнозначних персонажів у неієрархічному екранному світі (на прикладі фільму Пастораль» О. Іоселіані). IX Міжнародна науково-практична конференція «INNOVATIVE DEVELOPMENT OF SCIENCE, TECHNOLOGY AND EDUCATION» (Ванкувер, Канада, 6-8 червня 2024 р.). С. 460–464.
  • Вітрів В. Екзистенційна проблематика стрічки «Прості складнощі Ніко Фішера» режисера Яна-Оле Герштера як переосмислення концепції direct cinema. Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва: збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції 9 (м. Київ, 27 квітня 2023 р.): КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2023. С. 100–103.
  • Вітрів В. Робота з непрофесійними акторами у фільмах Валентина Васяновича, як спосіб фіксації актуальної соціальної проблематики. The 4th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society”: зб. матеріалів наук. конф. (м. Київ, 19 червня 2023 р.). С. 616–620.
  • Вітрів В. Авторський інструментарій у стрічці «Клондайк» Марини Ер Горбач як спосіб висвітлення актуальної соціальної проблематики України. The 10th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society”: зб. матеріалів наук. конф., (м. Київ, 4- 6 грудня 2023 р.). Київ: SPC “Sciconf.com.ua”, 2023. С. 1184– 1188.
  • Вітрів В. Мікродія у кінофільмі «Ідеальні дні» режисера Віма Вендерса як авторський інструмент натуралістичного зображення соціальної дійсності. The 7th International scientific and practical conference “Current challenges of science and education”: зб. матеріалів наук. конф. (м. Берлін, 11–13 березня 2024 р.). Берлін: MDPC Publishing, 2024. С. 197–202.
  • Хіміч А. В. Режисура підтексту в ігровому кіно за допомогою сторітелінг-камери (на основі фільму Р. Естлунда «Трикутник смутку»). Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва: збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 27 квітня 2023). Київ: КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2023. С. 136–138.
  • Хіміч А. В. Банальний діалог як режисерське осмислення стосунків персонажів у ігровому кіно (на прикладі фільму М. Наконечного «Бачення 8 метелика»). Міжнародна науково-творча конференція «Культурні орієнтації українського суспільства у сфері аудіовізуального мистецтва: сучасні виклики та проблеми (м. Київ, 20 березня 2024 р.). Київ: КНУТКіТ імені І. К КарпенкаКарого, 2024. С. 28–29.
  • Хіміч А. В. Режисерське застосування «принципу айсберга» в ігровому кіно (на прикладі фільму Віма Вендерса «Ідеальні дні»). Theory and practice of modern science: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Краків, 24 травня 2024 р.). Краків, Польща, 2024. С. 179–180.
  • Хіміч А. В. Підтекст як спосіб окреслення закадрового простору персонажа (на прикладі фільму Гаса Ван Сента «Розумник Віл Гантінг»). VI Міжнародна науково-практична конференція «EUROPEAN CONGRESS OF SCIENTIFIC ACHIEVEMENTS» (м. Барселона, 17–19 червня 2024 р.). Барселона, Іспанія, 2024.
  • Хіміч А. В. Банальний діалог як режисерський інструмент передачі стосунків між персонажами у ігровому кіно (на прикладі фільму Л. Нойгебауер «Міст»). GLOBAL SCIENCE: PROSPECTS AND INNOVATIONS: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ліверпуль, 1 – 3 березня 2024 р.). Liverpool, United Kingdom, 2024. С. 431–433.
  • Правило І. Режисерське прогнозування діалогу з майбутнім глядачем. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні дослідження в галузі культури і мистецтва». Секція № 2 «Кіномистецтво. Телемистецтво» (Київ, 30 квітня 2020 року). Київ: КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2020. С. 108–110.