Структура
Наукова робота викладачів кафедри театрознавства
Статті, індексовані у наукометричних базах Scopus і Web of Siense:
- Ангелова А. О. Nonlinear cosmogony of “Black Mirror”: darkness as a symbol of a distorted chronotope in the futuristic Netflix series company (Нелінійна космогонія «Чорного дзеркала»: темрява як символ викривленого хронотопу у футурологічному серіалі «Нетфлікс») Philosophy and Cosmology. Volume 24, 2020: 61-69.
- Ангелова А. О. Improvisational Comedy in the Discourse of German Aesthetic Thought. Wisdom; 2020, Vol. 16, Issue 3, p. 188-198. Web of Science. DOI: 10.24234/wisdom.v16i3.383 (у співавтор.)
- Гринишина М. О. European Experience in Implementing Innovative Educational Technologies in the Field of Culture and the Arts: Current Problems and Vectors of Development (Європейський досвід впровадження інноваційних навчальних технологій у сфері культури і мистецтв: поточні проблеми і вектори розвитку). International Journal of Computer Science and Network Security. 2022 Vol. 22. #5. Pp. 39-48. (у співавтор.)
- Гринишина М. О. Cyber-theater as another dimension of communication in contemporary performing arts (Кібер-театр як інший вимір комунікації у сучасному сценічному мистецтві). Studies in Media and Communication, 2022. 10(2), 346-355. (у співавтор.)
- Гринишина М. О. Comparative analysis of ways to integrate Microsoft Team, Zoom, Google Meet into the educational process of higher education institutions of Ukraine. Journal of Higher Education Theory and Practice (Компаративний аналіз шляхів інтеграції Microsoft Team, Zoom, Google Meet у навчальний процес закладів вищої освіти України), 2023. 23(2), 34-43. (у співавтор.)
- Миленька Г. Д. Імпровізаційна комедія в дискурсі німецької естетичної думки естетичної думки. W I S D O M. №3(16). YEREVAN 2020. Р. 188-199. (у співавт.)
Статті у наукових фахових виданнях України, 2024 р.:
- Anhelova, A. О. Conceptualism of Sculpture Films of the 1970s–1980s in the Experimental Field of “Expanded Cinema”. Culture and Arts in the Modern World, (25), 182 191.
- Ангелова А. О. «Екскурс в область театру єзуїтів» (1910) Володимира Рєзанова як історіографічне джерело. Культурологічна думка. 2024. Т. 25. №1. C. 134-149.
- Владимирова Н. В. Літературно критична спадщина І. Труша: театрознавчий аспект, Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, К., 2024. Вип. 34. С. 8-13.
- Владимирова Н. В. Стилістичні особливості головних етапів творчості Тадеуша Кантора, Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво, Т. 7, № 2 (2024). С. 106-114.
- Гринишина М. О. Ігри з простором – ігри у просторі: сайт-спесифік театр (site-specific theatre) в Україні. Вісник КНУКіМ. Серія Сценічне мистецтво. Вип. 7 (1). С. 48 – 60. (у співавтор.)
- Данилейко Л. А. Вплив світової сценографії на становлення художника в Україні. Вісник Київського університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво, 2024. – Том 7 (2), 2024. С. 115-129.
- Кравчук П. І. Історична тема у творчості І. К. Карпенка-Карого. Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. К., 2024. Вип. 35.
- Миленька Г. Д. Історія доктора Фауста на сцені європейського театру ХХІ століття: потенціал відкритої інтерпретації (англійська модель) // «Часопис НМАУ імені П. І. Чайковського» № 1(62) 2024.
- Миленька Г. Д. Історія доктора Фауста на сцені європейського театру ХХІ століття потенціал відкритої інтерпретації (німецька модель) // Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. К., 2024. Вип. 34.
- Миленька Г. Д. Режисерські версії «Тригрошової опери»: до питання актуальності теорії епічного театру Бертольта Брехта в театрі ХХІ століття // Вісник Київського університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво, 2024. – Том 7 (2), 2024.
- Ржевська М. Ю. Музичний театр у мережі Internet: формотворчий та комунікативний аспекти // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 2024. Вип. 139. С. 65-74.
- Ржевська М. Ю., Романко В. І. Інструментальна складова як провідний чинник образної системи прогресив-року // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство. 2024. Вип. 48. С. 194
- Шестакова Д. В. Сайт – специфік театр: особливості комунікації// Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. К., 2024. Вип. 35
Статті у наукових фахових виданнях України, 2023 р.:
- Ангелова А. О. Геронтософські аспекти драматургії Моріса Панича. Вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. 2023. № 33. С. 27-37.
- Гринишина М. О. Новітня музикологія Театру Леся Курбаса. Вісник КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого. 2023. Вип. 32. С. 18 – 29.
- Гринишина М. О.The Stone Master by Lesya Ukrainka: the imagology of Don Juan’s image in the context of Ukrainian gender issues of the early 20 th century. Culture and Arts in the Modern World. 2023. #24. С. 134 – 143.
- Єрмакова Н. П. Музика у реформаторській діяльності Леся Курбаса (друга частина) / Наталія Єрмакова //Зб. наук. праць МІСТ. 2023. № 18.
- Ржевська М. Ю. Мистецькі докторські програми: закордонний досвід // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям:
- Мистецтвознавство. 2023. Том 46. С. 245-252. DOI: https://doi.org/10.35619/ucpmk.v46i.704
Статті у наукових фахових виданнях України, 2022 р.:
- Ангелова А. О. Дудеїзм як релігія щирості (світоглядний шлейф культової кінострічки братів Коенів «Великий Лебовські»). Вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. 2022. №30. С. 37-45.
- Гринишина М. О. Український театр корифеїв у «кривому дзеркалі» російської пародії. Вісник КНУКіМ. Серія Мистецтвознавство. 2022. Вип. 46. С. 18-26. (у співавтор.)
- Гринишина М. О. Міфопоетична драма як вектор репертуарної політики Театру Миколи Садовського. Вісник КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого. Вип. 31. С. 10-15. (у співавтор.)
- Гринишина М. О. “Expressive dance” as a form of approbation of the “anti-theater” programme of Zurich Dadaism («Експресивний танець» як форма апробації «анти-театральної» програми цюріхського дадаїзму). Вісник КНУКіМ. Серія Мистецтвознавство. 2022. Вип. 47. С. 125–131.
- Ржевська М. Ю., Романко В. Інтермедіальність у формах презентації рок- музики // Науковий вісник КНУТК ім. І. К. Карпенка-Карого. 2022. Вип. 31. C. 110-117. DOI: https://doi.org/10.34026/1997-4264.31.2022.267531
- Ржевська М. Ю., Романко В. І. Рецепція текстів культури в концептуальних альбомах прогресив-року // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 2022. Вип. 133. С. 59-70. DOI: https://doi.org/10.31318/2522-4190.2022.133.257306
- Шестакова Д. В. Феномен тілесності у європейській драматургії кінця ХІХ- початку ХХ століття (на матеріалі творчості Лесі Українки та Антона Чехова) // Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого. Київ, 2022. – Вип. 31. – С.36-42.
Статті у наукових фахових виданнях України, 2021 р.:
- Ангелова А. О. Augmented reality in contemporary religious practice. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філософія. Філософські перипетії». № 64. 2021. С. 104-112. DOI: 10.26565/2226-0994-2021-64-9 (у співавтор.)
- Бубнова В. В. «Творчий портрет митця: автори, типологія, герої (за матеріалами журналу «Український театр» 1970–1980-х років)». Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого. Вип. 27/28., К., 2021, С. 48-55.
- Бубнова В. В.«Жанрові особливості проблемної статті у театральній критиці 1970-1980-х років (за матеріалами журналу «Український театр»)». Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, вип. 29, К., 2021, С. 17-23.
- Гринишина М. О. Presentation of the theatrical surrealism: Alfred Jarry’s “Ubu-king, or the Polishers (1896). (Презентація театрального сюрреалізму: «Убю-король, або Поляки» Альфреда Жаррі (1896)). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Сценічне мистецтво. № 4(1). С. 8–16. (у співавтор.)
- Гринишина М. О. Stage performance in the system of new humanitarian knowledge (Сценічний перформанс в системі нового гуманітарного знання). Вісник КНУКіМ. Серія Мистецтвознавство». 2021. Вип. 45. С. 167–173.
- Кравчук П. І. Життя і творчість І. К. Карпенка-Карого у вимірах століть (до 175–річчя від дня народження І. К. Карпенка-Карого) //Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого: збірник наукових праць. 2021. Вип. 27–28.
- Єрмакова Н. П. Музика у реформаторській діяльності Леся Курбаса (частина перша). // Зб. наук. праць МІСТ. 2021. С. 36 – 67.
- Миленька Г. Д. Augmented reality in contemporary religious practice. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філософія. Філософські перипетії». № 64. 2021. С. 104-112. DOI: 10.26565/2226-0994-2021-64-9 (у співавтор.)
Статті у наукових фахових виданнях України, 2020 р.:
- Ангелова А. О. Новаторський формат ілюзіону Альберта Сміта «Сходження на Монблан» (1852-1858 рр.): між театром і шоу-бізнесом. Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. 2020. Вип. 26. С.17-23.
- Ангелова А. О. Релігійно-філософський підтекст опери Джейка Хеггі «Мобі Дік». Часопис НМАУ ім. П.Чайковського. 2020. №2-3(47-48). С. 194-208.
- Владимирова Н. В. Проблема сприйняття “актуального” у контексті панмодерністської теорії “дегуманізації мистецтва” (на прикладі «Саломеї» Оскара Уайльда). Вісник Національної Академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020, С. 196-201 (у співавтор).
- Владимирова Н. В. Формування “ексцентричної поетики авангардистського театру: “Бик на даху” Жана Кокто – Дарьюса Мійо. Вісник КНУКіМ, серія Сценічне мистецтво, Том 3, № 1, 2020. С. 46-53 (у співавтор.)
- Владимирова Н. В. «Ritual Scene esthetic intentions within the 1930ths Antonin Artaud’s Theatre of Cruelty program». Художня культура. Актуальні проблеми. № 16 (2). С. 37-42. (у співавтор.)
Гринишина М. О. Проблема сприйняття «актуального» твору у контексті панмодерністської теорії «дегуманізації мистецтва» (на прикладі «Саломеї» Оскара Уайльда). Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 196-201. (у співавтор.) - Гринишина М. О. Aesthetic intentions of the ritual scene in the theatre of cruelty program by Antonin Artaud during the 1930s. (Естетичні інтенції «ритуальної сцени» у програмі «театру жорстокості» Антонена Арто 1930-х рр.) Художня культура. Актуальні проблеми. 2020. № 16(2). С. 116-121. (у співавтор.)
- Гринишина М. О. Формування «ексцентричної» поетики авангардистського театру: «Бик на даху» Жана Кокто-Дарьюса Мійо. Вісник КНУКіМ. Серія Сценічне мистецтво. 2020. Вип. 3(1). С. 46-53. (у співавтор.)
- Клековкін О. Ю. Маркери театральної культури (Державний театр, 1917–1934, початок) // Науковий вісник КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого, Вип. 26. С. 7-16.
- Клековкін О. Ю. Періодизація і метод історії театру: маркери //Вісник НАКККіМ. 2020. № 1. С. 34–39.
- Ржевська М. Ю., Романко В. Саунд як стильовий компонент арт-року: шляхи й чинники формування // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 2020. Вип. 128. С. 8-22. DOI: https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.128.215191